Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rada Rodziców

Rada Rodziców– stanowi reprezentację rodziców wychowanków wybranych na zebraniu ogólnym podczas tajnego głosowania:

  1. zasady tworzenia Rady Rodziców uchwala ogół rodziców wychowanków placówki, określa art. 53 ustawy o systemie oświaty
  2. Rada Rodziców uchwala regulamin swojej działalności, który nie może być sprzeczny ze statutem przedszkola,
  3. Rada Rodziców może występować do dyrektora placówki, Rady Pedagogicznej z wnioskami i opiniami dotyczącymi wszystkich spraw przedszkola,
  4. Rada Rodziców może gromadzić fundusze z dobrowolnych składek rodziców oraz innych źródeł, zasady wydatkowania funduszy określa regulamin działalności Rady Rodziców placówki.
  5. Rada Rodziców opiniuje pracę nauczyciela ubiegającego się o kolejny stopień awansu zawodowego w terminie 14 dni od otrzymania zawiadomienia o dokonywanej ocenie
  6. Rada Rodziców opiniuje projekt planu finansowego
  7. tryb wyborów do Rady Rodziców określa jej regulamin. Radę tworzy 15 przedstawicieli wybranych w wyborach tajnych, przeprowadzanych na pierwszym zebraniu rodziców, organizowanym we wrześniu, spośród ogółu rodziców dzieci uczęszczających do przedszkola..
  8. Rada Rodziców działa w oparciu o uchwalony przez siebie regulamin, który określa wewnętrzną strukturę, tryb swojej pracy oraz sposób przeprowadzania wyborów do Rady.

Prezydium Rady Rodziców w roku szkolnym 2023/2024

  • Przewodniczący – Sylwia Chyła-Brzeska
  • Zastępca przewodniczącej – Kamila Janecka-Osyszek
  • Sekretarz – Patrycja Łukasik
  • Członkowie Prezydium
    • Artur Chyła
    • Paulina Kierat
    • Mariola Drążek
Podmiot udostępniający informację:
Miejskie Przedszkole nr 1 im. Marii Konopnickiej w Aleksandrowie Łódzkim
odpowiada: Dorota Kołodziejska
data: 25-10-2023
wytworzył: Małgorzata Oska
data: 25-10-2023
data: 25-10-2023
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 25-10-2023 - Edycja treści
  • 11-01-2023 - Edycja treści
  • 05-10-2021 - Edycja treści
  • 16-10-2020 - Edycja treści
  • 08-05-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 166